Nytt år!

Hjälp vad fort tiden går! Känns som de inte va längesen vi firade in 2011. Vad har då hänt detta år?
Här kommer highlightsen:)


Lille Hilton fick flytta hem till oss.=)


Hampus och Jag var i Paris en resa vi fått i present av fina vänner!

Jag bytte jobb till Oil&Vinegar, något som betydde mycket för mig. Det blev som en liten nystart. Har fått lära mig massa nya saker och träffa nya människor och det är viktigt att göra det för att utvecklas som person. Och det bästa av allt är att det känns som jag känner mig själv bättre.

Något som också varit roliga under året som gått är att vi förnyat lite i vår lägenhet och gjort det lite mer till vår stil!=)


Jag ser fram emot 2012 och tror det har många goda möjligheter att erbjuda=)

Gott nytt år fina bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med förändringar som är positiva! Ska bli mysigt på lördag!!!

Kram

2012-01-06 @ 09:40:53
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0