Unik

Idag har jag varit på Unik. Det är en blomster och inredningsbutik jag jobbar i då och då. Älskar sakerna som finns där. En blandning av lantligt, fransk industri och rustik känsla... allt det jag gillar med andra ord. Ska visa några saker jag köpt där.



Stora tunga krukor i lite grövre keramik.

 
Randiga kuddar från PBhome.

 
Bubblig lykta i glas och stål från Manzana.

Blir du nyfiken på mer från UNIK? här finns det. www.unikblommor.se


Ha nu en underbar kväll... här blir det snart lasagne.. förresten jag är nyklippt igen hihi. Pusss/M


Kommentarer
Postat av: Lina

wow gillar frisyren skarpt=)

Fina saker du köpt, ska genast in på deras hemsida!!

Kram

2011-05-04 @ 21:01:27
URL: http://liniis.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fint och stilrent

2011-05-04 @ 22:19:24
Postat av: Helena

Vilka snygga saker.. Helt i min stil.

Får också kika in på hemsidan..



Fin du är i håret.

Kram

2011-05-05 @ 07:00:41
Postat av: Ida

Mycket snygga grejor, snygging!

2011-05-05 @ 10:32:25
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: anna

fina grejjer o fin syster :)

puss <3

2011-05-05 @ 19:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0