Sol och Yoga massage

Hej Sötnosar!

Igår var ju Popadelica, vilket va jättetrevligt, härligt väder och mycket bra musik. Härligt festival tryck. Vi såg både mycket kända och lite mindre kända artister. Mina favoriter Veronica Maggio och Daniel Adams Ray motsvarade mina förväntningar.. underbara live artister som fick hela publiken med sig.

Idag har det varit en lugn söndag, jag och älskling har suttit ute och solat endel och på eftermiddagen gick vi till Huskvarna och köpte Thaimat som vi sedan åt i solen...så mysigt;)

Ikväll har Adam och Kristina varit här. Kristina gav mig Yoga massage vilket var jätteskönt och avslappnande, man kände att det löste upp endel spänningar i kroppen.







Pusss/ M

Kommentarer
Postat av: anna

ååå... va skönt de ser ut att va! puss <3

2011-05-09 @ 16:17:43
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0