Helg och lite trött

Hej alla söta! Nu är det söndagkväll och dags att göra sig redo för ny vecka. Helgen har varit bra men har varit lite trött.. varit så mycket förra veckan så helgen var välbehövlig kände jag.=)

Har ju ändå hunnit med lite trevliga saker... träffade min underbara mamma och syster för en härlig fika på kroatorpet..älskar det stället<3
Vi har också varit i Norra Unnaryd där Hampus mamma, pappa och mormor bor=) Vi har hunnit med Grillning hos härliga Adam och Kristina.

Idag har jag, Sofie och Ellen gått en mysig långpromenad längs med Vättern.
Och nu sitter vi här i soffan jag, älskling och Thea plutt... så nu blir det mästarnas mästare och en stor kopp Thé, hoppas ni haft en underbar helg mina fina!!! Pusss/M 


Adam och Kristina i deras nya fina lya=)




Kommentarer
Postat av: anna

vilken mysig helg :) å supermys att fika me er såklart!



love ya sis <3

2011-05-22 @ 21:13:56
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysigt det låter!

Kramar

2011-05-23 @ 16:02:40
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0