Gerbera keramik.

Idag kom en stor leverans från gerbera keramik till UNIK, jättefin keramik från Portugal. Riktigt härliga färger, jag gillar pastellfärgerna bäst och färgen betong såklart;)

Keramiken både tillverkas och glaseras för hand vilket gör att färg och form kan variera lite, det gör det ju ännu lite mer speciellt tycker jag.. lite mer personligt! =)

 
Här blir formar och skålar mm till.


 

Och så här fint blir resultatet.


En sockerkaka i denna kanske?

Ha en underbar kväll alla fina.. själv ska jag nu lägga upp mina värkande fötter efter en dag med mycket spring i helt fel skor! =(  Pusss M

Kommentarer
Postat av: anna

aj på fötterna!

men åh! va fina gerbera är :) vill ha allt, typ...

vila på syster!

puss <3

2011-05-18 @ 21:30:49
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: anonym

snygga färger!!!!

2011-05-19 @ 20:13:19
Postat av: Helena

ÅÅÅ, så snygga!

Vet vart jag måste åka och handla någonstans =)

Kram & trevlig helg

2011-05-20 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0