Härliga lediga Måndag!

Fy va skönt det är på söndags kvällen när alla andra som jobbar har lite smått söndagsångest, att då veta att man är ledig på måndagen.. behöver inte gå upp tidigt, inga tider att passa, inga måsten! Just love it!

Började min dag med att kolla på tv och ta en lååång frukost! Efter det blev det en promenad.. blev inte jättelång kan jag ju ärligt säga.. vem vill va ute i detta vädret lixom? Nu längtar man efter våååår så de bara smäller om det. och den kommer snart nu! jag känner det....
Ska jag baka lite tänkte jag... vad det blev... haha om de blir nåt, får ni se senare. =)

Ha en skön eftermiddag! pusss M


Kommentarer
Postat av: Susanne

grymt söt tjej..kul med nya bloggar

2011-03-14 @ 16:03:41
Postat av: Ida

Åh vad skoj att du börjat blogga!!!

Kramar

2011-03-14 @ 17:46:25
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: anna

kul me blogg mini! love ya <3

2011-03-14 @ 22:11:19
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Mia!!

Hittade hit via idas blogg.

Roligt att du bloggar, vi har ju aldrig träffats, men hoppas det är ok att jag tittar in här o läser =) vore roligt om vi kunde få ihop en träff till sommaren med grillning o lite vin =)

svårt att presentera sig så här via bloggen men jag umgicks en del med Hampe o Robban förr i tiden =) Vill du läsa min blogg så e det ok har lösen så isf får vi skicka via facebook!!

Hoppas allt är bra med er!!

Fin du blev i håret föresten älskar den frisyren!!

Kram Kram Lina

2011-03-22 @ 15:51:55
URL: http://liniis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0