brudbukett

Hej alla våriga! Nu har jag kommit hem från jobbet, och möttes av en spinnande liten Thea i dörren..hon är vår ögonsten.=)
Solen skiner ute och man får direkt massor av energi.. Jag vandrade runt lite på stan efter jobbet, blev mest fönstershopping...ville inte gå in när det var så härligt ute=) Hämtade min rosa Boomerangskjorta iaf som jag beställt=)

Ikväll ska jag till söta Madeleine och planera hennes brudbukett som jag ska göra i juni. Ska bli jättekul..spännande att se vad hon har tänkt sig. Om jag skulle gifta mig nu skulle jag ha en vild stor bukett i vitt och lime.. sååå fint! Ha en härlig eftermiddag och håll alla tummarna ni har för ikväll MÅSTE HV börja vinna!



Love converse=)


Kommentarer
Postat av: Hampe

varför har du skor inne???? Jag läser inte bloggen ens....

2011-03-15 @ 16:15:14
Postat av: Robban

Ja ta av skorna Mia! Hampe vill slippa dammsuga ikväll! för nu gäller det! HEJA HV!!=)

2011-03-15 @ 18:51:37
Postat av: anna

sötaste syster <3

madeleine kommer att bli sjukt nöjd me brudbuketten! jag vet ju hur fin du gjorde min :*

2011-03-15 @ 18:56:42
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad fin du är i håret! Jag tycker oxå det är skoj att tänka på hur man skulle ha sitt bröllop =)

Kramar

2011-03-16 @ 09:31:40
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Mia

Robban: Va kul att du läser bloggen också;)

Hampus: varför komenterar du bilder och sånt om du inte ens läser bloggen hehe... knäppis.

Anna: Tack kul att du blev nöjd.Love=)

Ida: Tack=) ja.. jag tänker ofta på hur jag skulle vilja ha mitt med..men vi väntar ju på att de ska fria haha. kram

2011-03-17 @ 22:32:01
URL: http://shinebymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0