fullt upp.

Hej fina bloggvänner!

Jag har varit dålig på att uppdatera här nu ett tag, men det är för att jag har haft och har fullt upp. 
Det har varit jobb som vanligt, men det händer något med Hampus och mig såhär på försommaren.. vi vill hitta på saker hela tiden och vara ute så mycket som möjligt och njuta av allt vackert som händer ute nu.. Det här ÄR vackraste tiden, så är det bara. Hur härligt är det inte med doft av syrén eller nyklippt gräs?




Vita syréner i blom luktar sååå gott!!!

I helgen var vi i Göteborg med Hampus familj, det blev lite shopping på stan och senare blev det Liseberg. I söndags blev det en trípp till Falkenberg till Ida, Robban och Ellie. En mycket härlig varm dag.

Hoppas ni mår bra i sommarvärmen! Pusss/M


Kommentarer
Postat av: Lina

jaa jag håller helt med det här ÄR den härligaste tiden!! Verkar som ni hade en härligt helg =)

Kramar

2011-06-07 @ 16:13:02
URL: http://liniis.webblogg.se/
Postat av: anna

visst är det så! man vill ju inte vara inne utan bara göra saker jämt! :)

puss sis!

2011-06-08 @ 11:44:10
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0