Vill ha.

 

Lyxigt från Tom Joule.

www.millami.com



Super Snygg klänning från LAGOM. (Daniel Adams Rays klädmärke)

www.lagom.se


 
Hoppas ni har en bra helg.=) Jag har jobbat idag och när jag kom hem myste jag med min lilla Thea medan Hampus va på J-södra.
Jag har slö tittat på en gammal tjejfilm i em, Tio orsaker att hata dig. Även att det måste va typ 7-8 år sen sist jag såg den och ganska förutsägbar som de flesta sådana filmer är så tyckte jag fortfarande den va lika bra.. hehe endel saker förändras tydligen aldrig ;)
Nu ska vi åka och köpa läsk och chips, lördagsmyset är på ingång mina vänner:)

Må gott och tack för ni kikar in på min blogg!



Pusss/M

Kommentarer
Postat av: anna

najs stövlar o såå fin klänning! jag vill ha gummistövlar till svampplockningen kör igång i sommar :D

love ya <3

2011-04-16 @ 21:15:22
URL: http://smula.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint

2011-04-16 @ 21:44:06
Postat av: Ida

Åh snygga stövlar men vill ha ett par Hunter.

Fin du är min vän!

2011-04-18 @ 09:49:40
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Helena

Dom va riktigt snygga..

Betydligt roligare än dom "klassiska" gröna som jag har hemma =)..



Jag jobbar i Gislaved på en matt- & inredningsbutik som heter Alfs Mattor.

Vi har nyss "stylat om" och inriktat oss mer på design-varor. Kanonfina saker! =)

Kika gärna in om du har vägarna förbi. =)



Kram

2011-04-18 @ 11:34:05
URL: http://helenalindahl.webblogg.se/
Postat av: caroline

vart har du köpt klänningen?:)

2011-04-20 @ 12:45:49
Postat av: Mia

caroline- den är köpt i borgholm för ett par år sen=) kram

2011-04-22 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0