shopping bigtime..

Onsdag, och redan mitten av veckan.. snacka om att dagarna bara springer iväg. Jag tog cykeln bort till Kroatorpet idag på morgonen för att inhandla en god frukost... härligt med en cykeltur på morgonen..man piggnar till lite då.

Nu ska vi iväg och storhandla, puh.. Inget jag är jätteförtjust i men tack och lov för att självscanning numera finns.  =) Idag ska vi även hämta ut vårt nya kosttillskott som vi ska testa.. eftersom vi är så tråkigt dåliga på att äta frukt emellanåt kommer det här nog bli bra. Jag hoppas på en riktig vitaminboost.





Idag får lilla plutten Thea va med på bild, hon är helt underbar!

Hoppas ni har en bra dag, ni är väl ute i solen allihop? ;) Pusss/M


Kommentarer
Postat av: ida

åhh vilken fin bild=) sicken söt liten misse=) ja för vår del spelar det mindre roll. Be hame ringa så fixar vi ihop nått. Min syster och hennes man bor ju jkpg så vi är ju där rätt ofta och då kan man ju lika väl passa på och ses=) kram

2011-04-27 @ 18:11:47
Postat av: Lina

Tack för tipsen =) Roligt att piffa!!

Hoppas allt är bra KRAM

2011-04-27 @ 21:22:21
URL: http://liniis.webblogg.se/
Postat av: anna

hihi :) va söta ni är!

puss <3

2011-04-27 @ 23:12:28
URL: http://smula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0